Met de VZW zitten we niet stil. Op deze pagina vind je een overzicht van de uitgevoerde werken in de Parochiezaal en ontmoetingshuis Den Tris.

Werken

Datum Gebouw Uitgevoerde werken
februari 2024 Parochiezaal Fase 2 van de aanpassingen op het podium werd tot een goed einde gebracht: Het rode toneeldoek is opnieuw geplaatst met een nieuw railsysteem. Alles is nu klaar voor jaren toneelplezier. Het projectiedoek is tevens ook vervangen.
december 2023 Parochiezaal Fase 1 van de aanpassingen op het podium is een feit: De harmonicaluiken (om het podium af te sluiten) heeft plaats gemaakt voor een rolluik. Op naar fase 2 dat begin februari uitgevoerd wordt.
augustus-oktober 2022 Parochiezaal Afbreken oude kasten in de kleuterklassen en plaatsen nieuwe kasten
juni 2022 Parochiezaal De verlichting in de kleuterklassen wordt vervangen door ledverlichting. Goed voor het millieu en meer licht.
februari 2022 Parochiezaal Na de vloer van het podium krijgen ook de panelen, die tijdens de Ouderavond van de Chiro de coulissen vormen, een facelift.
februari 2021 Parochiezaal De cafetaria ondergaat een hele metarmosfose: De isolatie van het dak van de cafetaria is niet meer naar de normen van deze tijd. Het plafond wordt voorzien van een extra isolatielaag en deze wordt verlaagt met een vals plafond.De verlichting maakt ook plaats voor iets nieuws, een likje verf hier en daar.
november 2020 Den Tris De damestoileten in de inkomhal krijgen een facelift. De zaal en toog worden ook onder handen genomen. Nieuw likje verf, TL-armaturen worden vervangen door ledpanelen en ledstrips.
juni 2020 Parochiezaal - Deel twee van heraanleg klinkers voorkant Parochiezaal wordt is een feit.

- Na de heraanleg van de voorkant van de Parochiezaal is het tijd voor de heraanleg van de achterkant. Voor de keuken en rond de sanitaire blok worden nieuwe tegels gelegd.

- De grintverharding heeft zijn tijd gehad en wordt vervangen.

- In de keuken word de oude TL-verlichting vervangen door ledpanelen. Meer licht en zuiniger in verbruik.
mei 2020 Den Tris In de keuken worden de oude TL-armaturen vervangen door led armaturen.
april 2020 Parochiezaal Het podium krijgt een facelift. Het podium (gedeelte achter het doek) wordt, net zoals het voorpodium, voorzien van steentapijt.
De muren, kast en radiator krijgen ook ineens een nieuw laagje verf.Zo kan het podium er weer jaren tegenaan.
februari 2020 Parochiezaal In de sanitaire voorziening van de kleuterklassen zijn enkele toileten vernieuwd.
december 2019 Parochezaal De vloer van het klein kleuterklasje krijgt een facelift. Er is gekozen voor een donkergrijs steentapijt.
oktober 2019 Parochiezaal Het klinkerpad naar de ingang van de Parochiezaal wordt opnieuw aangelegd. Het stuk rond de waterput krijgt ook een afwerkingslaag van klinkers.
april 2019 Parochiezaal De tafelsbladen van de tafels in de zaal worden vernieuwd.
juni 2019 Parochiezaal Vorige zomer werd de nieuwe saniataire blok in gebruik genomen. Tijd dus om de oude douches af te breken.
juni 2019 Den Tris De tafelsbladen in Den Tris worden vernieuwd.
oktober 2018 Parochiezaal Na 8 maanden hard werk kan de sanitaire blok afgeleverd worden voor de eerste bivakkers van zomer 2018.
mei 2018 Parochiezaal + Den Tris Fatsoeneren van de kampvuurkring op het grasveld. De kampvuurkring wordt omringd door kasseien.
april 2018 Parochiezaal De parking krijgt een nieuwe borduur tussen het asvalt en de klinkers. Het pad naar de inkom van de Parochiezaal en de school krijgt ook een mooie gele rijplaat voor rolstoelen.
oktober 2017 Parochiezaal Onze droom wordt een feit. Er wordt gestart met de bouw van een sanitaire blok aan de achterkant van de Parochiezaal . En dit speciaal voor de bivakkers.
september 2017 Parochiezaal We denken aan het milieu en vervangen al de TL-armaturen in de zaal door ledpanelen. Deze ledpanelen zijn maar liefst %70 energiezuiniger dan de TL-armaturen.
augustus 2017 Parochiezaal Plaatsen van een waterput aan de voorkant van de Parochiezaal.
juni 2017 Parochiezaal Aan de buitenmuur aan het grasveld wordt een ledstraler geinstalleerd.
januari 2017 Parochiezaal De vloerbekleding van het voorpodium in de zaal wordt vervangen door een steentapijt.
april 2016 Parochiezaal Het doek op het toneelpodium is heeft zijn beste tijd gehad en wordt vervangen door een zwarte doek.
november 2015 Parochiezaal De WC'tjes van de kleuterklassen krijgen een nieuwe plafond.
mei 2015 Parochiezaal Grootste werken op het grasveld nl. De gasleiding voor de nieuwe chauffageketel wordt gelegd. Een maand later volgt het plaatsen van de nieuwe chauffageketel in de kelder.
april 2015 Parochiezaal Afwassen is niet altijd even plezant. Daarom wordt er een afwasmachine geïnstalleerd in de keuken.
januari 2015 Parochiezaal De oude TL-armaturen aan de zijkant van de grote zaal wordt vervangen door ledstrips.